2015. augusztus 8., szombat

5.rész Találkozás

Másnap reggel Juliet a karjaimban feküdt. És én csak néztem a barna hullámos tincseit,a hosszú fekete szempilláit. Megsimogattam,és megpusziltam a homlokát. Kikeltem az ágyból és megetettem a macskákat. Felkaptam egy nadrágot és egy bőrdzsekit és kimentem a házból. Leültem a hintaágyba és rágyujtottam. Kicsit hideg volt,mondjuk még jó hogy reggel 6-kor hideg van :D . Majd csak úgy elkezdtem halkan énekelni a Done for You-t. Zenéhez katt.
"Ashley-n kattogott az agyamban"
 És Ashley kattogott az agyamban. Hogy lehettem ennyire normálatlan? Pont Ashley Purdy az a srác aki egyik a napról a másikra szed fel valakit...cöh -.- . Ha szőke lennék talán szeretne :D A dal végén nyílt az ajtó és kilépett Juliet.
"Olyan szépen énekelsz"
-Olyan szépen énekelsz-dünnyögte Jul,a szemét dörzsölve.
-Köszönöm.-pusziltam meg.
-Lefeküdhetek én is?-kérdezte.
-Hogyne?-vigyorogtam,miközben Juliet feküdt mellem. Átkaroltam,a feje a mellkasomon volt. Kellemesen ringatott az ágy,és mi csak meredtünk magunk elé. Majd mindketten lehunytuk a szemünket és elpunnyadtunk. Juliet telefonja ébresztett fel 7-órakkor.
-Anyám hív.-mondta Jul és felvette
-Szia Anya! Persze! De miért kell ilyen korán? Ja értem.Oké szia. Az anyám volt. El kell mennem hozzá,mert hogy csinált valamit ami nekem nagyon tetszene. Eljössz velem?
-Eljöhetek. De öltözzünk fel oké?-mosolyogtam.

Bementünk a lakásba és én csak felvettem egy kék atlétát,és megfésültem a nagy fekete hajamat. Juliet egy szürke pulóverben jött és egy kék farmerben. A barna hullámos haja mindíg elbűvöl (...) . Kimentünk a kapun,bezártam az ajtót és elindultunk az "anyósomhoz" aki csupán két utcányira lakott innen.Még olyan 5 órakor kaptam Ashley-től egy jó reggelt-et. Én vissza  írtam egy hagyj béként és elraktam a telefonomat. Hamar odaértünk a házhoz és Jul csöngetett. 1 perc múlva kinyílt az ajtó, és mosolyogva köszöntött a kedvesem édesanyja. Behívott minket és leültetett egy asztalhoz.

-Hát szervusz Andy! De rég láttalak!-ölelt meg az anyuka.
"Orvosok vagytok akik zenével gyógyítanak."
-Örvendek magának-mondtam.
-A minap olvastam az idézeteidet. És hogy ti mennyi jót tesztek a bandával. Egyik barátnőm lányát is ti gyógyítottátok ki a depresszióból. Ti olyan orvosok vagytok akik a zenével gyógyítanak.-mondta az anyuka,én pedig elpirosodtam zavaromban.
-Mi csak a dolgunkat tesszük. Imádunk zenélni. A maga lánya pedig...(fogtam meg Juliet kezét) olyan dolgot tett velem amelyet én sem tudok elmondani. Ahogy megláttam őt először a Warped Tour-on tudtam hogy ő kell nekem. Megváltoztatta az életemet. Ahogy belép a házba olyan energia tölti meg a teret amitől mindenki felfrissül. Nagyon szeretem őt ♥ . -mondtam.

Amint ezt elmondtam Juliet átölelt az anyuka pedig elpirulva és meglepődötten nézett rám én pedig csak mosolyogtam végtelenül.

-Juliet-kém csináltam neked olyan mini almás pitéket amiket imádsz. Elviszed?-kérdezte az anya.
-Milyen kérdés ez persze hogy!-csattant ki Jul.

Juliet anyukája odaadta a sütiket, elköszöntünk tőle és kézen fogva és mosolyogva haza mentünk.

Ash és Lucy
Reggeli képen ettünk pár almás pitét,majd Juliet leült a laptopjához,én pedig átkaroltam és puszilgattam a nyakát.

-Mit csinálsz babóca?-kérdeztem.
-Áh csak nézelődök. Délután lenne kedved velem eljönni nézelődni?-kérdezte  Juliet rám nézve.
-Persze-mondtam. Jót tesz a friss levegő.

Délben spagettit ebédeltünk egy pohár vörös bor kíséretében. Ebéd után kimentünk a városba. Éppen egy kínai étterem előtt  haladtunk el amikor megpillantottuk Ash-t és Lucy-t. A fene -.-

-Sziasztok!-köszönt Lucy vidáman.
-Sziasztok!-köszönt Juliet
-Mit csináltok itt?-kérdezte Lucy Ash kezét szorongatva.
-Mi csak kijöttünk várost nézni-mondtam.
-Mi is -mondták egyszerre. Bejöttök velünk kajálni?
-Bejöhetünk.-mondtuk. (De én viszont nem annyira akartam menni. )

"Egymás szemébe néztünk"
Belépve ketten maradtunk Ash-el és mélyen egymás szemébe néztünk. A szeme szeretetet és haragot sugárzott egyszerre és vadító volt. Lucy a pultnál kért 4 menüt,és leültünk egy asztalhoz. Én Ash-el szemben ültem,Lucy és Juliet pedig röhögtek és láthatóan jól elvoltak. Ash csak engem és a számat nézte. Én is néha rá pillantottam de a szemem ott ragadt az övében.

-Mit is mondtál hol dolgozol?-kérdezte Juliet Lucy-t kérdezve.
-Divattervező vagyok a Blue Diamond-nál-mondta Lucy,én pedig teljesen meglepődtem. Első olyan lány aki nem valami utca lány.
-Holnap átjönnétek vacsorázni?-kérdezte Juliet.

Ránéztem egy "te normális vagy?" nézéssel és nem akartam hogy jöjjenek. Ash így is már engem bámult,nem hiányzott hogy órákon át ugyanezt csinálja.

-Persze!-mondta Ash örömmel és rám kacsintott.
-Elmegyek wc-re-mondtam
-Én is megyek!-mondta Ash és felállt.
-Na mi van csoportban jártok wc-re?-mondták a lányok kuncogva.
-Mi nem ti vagyunk bocs-mondta Ash és elindultunk a mosdóba.

Mikor beléptünk Ash becsukta az ajtót,körülnézett,és hozzám lépett. És megfogta az arcomat.

-Andy csak egy csókot hogy kibírjam az estét-mondta Ash boci szemekkel.
-Ash ne hülyéskedj már köztünk már rég vége! Ott van Lu-nem bírtam befejezni a mondatot mert Ash megcsókolt. Akárhogy toltam el magamtól nem sikerült.

Megharapta a számat és elengedett. Azok a barna szempárok farkas szemet néztek az enyémmel.

-Holnap találkozunk!-nyalta meg a száját Ash,és kimentünk a mosdóból.

A lányok már az ajtónál vártak. Elköszöntünk egymástól,majd haza mentünk. Egész este csak Ash járt a fejemben. Nem tudom mi lesz holnap,de remélem nem lesz semmi olyan.
                                       
                                                              5.rész VÉGE





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése