2015. április 29., szerda

4.rész-A másik szerető

*Ashley szemszöge*


Reggel úgy keltem hogy Andy a mellkasomon feküdt. És én csak néztem mosolyogva. Majd Andy kinyitotta a szemét,és csodás kék szemeivel csak engem nézett.

*Andy szemszöge*

Kinyitottam a szememet,és Ashley-vel találtam szembe magam.
"Ashley-vel találtam szembe magam"

-Jó reggelt-mondtam.
-Neked is-mondtam elvéve egy tincset a szemem elől.
-Várjunk csak...mi ugye nem?-kérdeztem mutogatva
-Nem....nem játszottunk társas játékot-mosolygott Ash
Mellesleg csak akkor társasoznánk ha már nem bírnék magammal.
-És ha mondjuk én tiltakozok?-kérdeztem rémülten
-Hát....-röhögött Ash
-Te perverz állat!-löktem el a fejét magam mellől.
-Mi a mai program?-kérdezte Ash
-este tízkor haza jön Juliet,úgyhogy szerintem kitakarítom a lakást :)-mondtam egy szürke nadrágot felvéve. Pár perc múlva Ash is felkelt,és elkezdett öltözni. Mivel hét ágra sütött a nap ezért egy fekete KISS-es trikót vettem fel,Ash  pedig egy térdig érő fekete nadrágot vett fel egy világos kék ingel. Reggeli után  Ashley haza ment. Én pedig neki kezdtem a takarításnak egy KISS számnak társaságában. Éppen a tévét törölgettem,amikor egy pittyegés ütötte meg a fülemet. Megnéztem,és Ashley telefonja pittyegett. A hülye itt hagyta :D jól van.

-Itt hagytad a telefonodat-írtam Ash-nek aki jelenleg gépen volt fent.
-Na nem mondod :D-röhögött. Mindjárt átszaladok érte.
Lucy Grimes
-Oké.

Leraktam a telómat. Furdalt a kíváncsiság hogy ki írhatott Ash-nek. Egy lány talán? Nem szabadott volna de megnéztem Ash telóját. Ez volt az üzenet:"Akkor ma este picim? :3 ". Megnéztem a nevet: Lucy Grimes. Soha nem halottam még ezt a nevet,de talán azért mert Ashley sosem említette. A lány egy szőke hajú,zöld szemű bombanő,nem csoda hogy kapcsolata van Ash-el. Az előző üzenetekben Ash is olyanokat írt hogy "az enyém leszel édes" meg hogy "Imádlak ♥". Amint ezeket elolvastam...na akkor pattant el egy idegszálam. most komolyan Ashley itt játssza nekem azt hogy csak én kellek neki,erre este meg jól el vannak Lucykával?  Hogy szakadna a nyakába egy mázsa szar -.- . Kopogtak. kinyitottam az ajtót és Ash állt ott neki támaszkodva a falnak. Én pedig rezzenéstelen arccal néztem őt.

-Itt a telefonod-adtam oda neki az Iphoneját,amire megint jött egy üzenet
-Áh köszi már halálra aggódtam magam érte.
-Szívesen-mondtam neki

Majd Ash megölelt. Nem viszonoztam,mert nem érdemelte meg. Kavar a hátam mögött kösz -...- .
Miután Ash elment,én folytattam a takarítást, Az este 10 hamarosan eljött,és halottam hogy egy kocsi beáll az udvarba,és kiszáll belőle barna hajú kedvesem. Kinyitódott az ajtó  és belépett Juliet,egy pezsgőszínű bőröndöt húzva maga után.

"Még mindíg kiválóan csókolsz"
-Itthon vagyok!!!Reszkessetek....betörők!-kiabálta Juliet én pedig oda szaladtam hozzá.
-Szia!-öleltem át. Már annyira hiányzott az ő illata.
-Szia cicám!-puszilt meg Juliet
-Hiányoztál édesem-csókoltam meg,amibe ő szokás szerint beleremegett.
-Még mindíg kiválóan csókolsz-jegyezte meg
-Mit vártál Andy Biersack-től?-kérdeztem mosolyogva.
-Most látom....uh félelmetes ez a rend :D. Arra számítottam hogy full rendetlenség lesz. Micsoda kellemes meglepetés-mondta Juliet mosolyogva
-Ki tettem magamért-mondtam.

Hirtelen megzizzent a telóm. Újból Ashley írt de csak ennyit:Gyere ki a ház elé. Én nem tudtam mit akar ezért füllentettem Julietnek hogy kitudjak menni.

-Oh basszus reggel elfelejtettem a postát,kimegyek és behozom.-mondtam becsukva az ajtót.

Ash ott várt a kapunál,felkete bőrdzsekijében,és engem várt. Már 2 méterről megéreztem a Georgo Armany illatot.

-Mi a csudát keresel te itt?-kérdeztem kiakadva
-Unatkoztam otthon...
-Nincs ott most Lucy ugye?-kérdeztem ölbe tett késszel a szemöldököm összehúzva.

Látszott rajta hogy nem számított erre.

-Te tudsz róla?-kérdezte a cipőjét tanulmányozva
-Igen,és azt is tudom hogy vele vagy együtt. Itt játszod nekem a macsót,és közbe meg esténként hozzá jársz.
-Ez nem igaz. Valóban szoktam vele találkozni de nem úgy-mentegetőzött Ash
-Aha,én meg a római pápa vagyok. Mit gondoltál,hogy nem jövök rá? Már így is furcsáltam hogy minek van az egyik zsebedben gumi?-léptem közelebb.
-Csak mondjuk arra hogy...
-Nem kell magyarázkodnod!-vágtam közbe
-Az isten ba***a meg hagy mondjam már el!-kiabált rám. na figyelj. Igaz,volt egy alkalom de csak egyetlenegy nem több. De azért egy mert eszembe jutottál,és nem akartam többet.
-Amikor neki kezdtetek,esetleg nem szólalt meg a vészjelző hogy "nem ezt nem mert van egy barátom"?

Ash nem szólt semmit csak neki döntött a kapufalnak,és hevesen elkezdett csókolni. Akármennyire toltam el magamtól ő annál jobban csókolt. Majd benyúlt a pólóm alá és az ujját végighúzta az egész felsőtestemen. Egy pillanatban amikor nem figyelt kirántottam magam a karjai közül,és szaladtam. Még egyszer visszakiáltottam:

-Hagyj engem békén!

Majd beléptem a házba. Juliet az asztalnál ült,a fejét pedig az asztalra rakta. Elaludt. nem csodálom,annyit utazott,meg várnia is kellett rám. Elmosolyodtam,majd levetettem Julietről a kabátját,és a csizmáját,majd felvettem az ölembe. Elvittem az ágyig és betakargattam. Én csak levettem a felsőmet,és felvettem a pizsama nadrágomat.  Majd bebújtam Juliet mellé és átöleltem. Bele szagoltam a hajába,és olyan illatú volt mint az áfonya illatú samponja. Megpusziltam a vállát és még jobban öleltem. Ami történt velem és Ashley-vel......az egy olyan dolog ami elfog múlni. Ashley csak játszott velem,és szerintem csak ki próbálta ezt a dolgot. Barátok ugyanúgy maradunk. Mert nem hagyom el ezt a gyönyörű nőt aki itt fekszik mellettem ♥


                                                                  4.RÉSZ VÉGE






5 megjegyzés: