2015. augusztus 22., szombat

6.rész- A nagy vacsora,avagy a különleges este

Másnap korán kellett kelnem egy interjú miatt (Csak tudnám miért kell ilyen korán kelni hozzá -.- ) A konyhában elkészítettem a kávémat, és véletlenül a csörömpölésemmel felébresztettem Juliet-et. Jul álmosan "kivánszorgott" a konyhába és álmos fejjel reagált a dologra.

-Andy...hova mész?-túrt bele a hajába a barátnőm.
-Áh csak egy interjúra. Én sem értem miért ilyen korán,de hát muszáj menni. Sietek vissza *szitakötőm-pusziltam meg majd megittam a kávémat.

*Történet háttér sztori ^^. Andy azért hívja Juliet-et szitakötőnek mert így becézi őt, Juliet pedig fehér nyúlnak és egymás kezére rá tetováltatták egymás becenevét kis husi :3*

Kiléptem az ajtón,és beszálltam a kocsiba. A rádióban valami reggeli show műsor ment,de én inkább beraktam egy Marilyn Manson albumot. Az út nem volt hosszú hamar oda értem a helyszínre. Beléptem az épületbe ahol a recepciós hölgy útba igazított. Beléptem a terembe és rögtön le is ültettek hogy kezdjük az interjút. A kérdések átlagosak voltak. Még is egy kérdés volt amin nagyot dobbant a szívem.

"Nos nagyon jó haverok vagyunk
Ashley-vel. Sok bennünk a közös.
Rengeteget lehet vele hülyéskedni."
-Sokszor látunk titeket együtt Ashley Purdy-vel. Mennyire vagytok jó viszonyban?
-(Ajj ne már pont egy ilyen kérdés. milyen viszonyban? Az az ember szeret engem >-<) Nos nagyon jó haverok vagyunk Ashley-vel. Sok bennünk a közös. Rengeteget lehet vele hülyéskedni.

Majd folytatódott az interjú. A végén egy képet készítettem az interjús hölggyel,azután elköszöntem a portástól,majd beszálltam a kocsiba és haza indultam. Hazafele menet beugrottam egy benzinkútra és vettem egy csomag gofrit Julietnek,otthon majd csinálok neki nutellás gofrit ♥. Haza érve beléptem a házba,leraktam a gofrit a konyha asztalra. Halottam ahogy a szobánkban megy a TV ezért bementem. Juliet éppen a Family Guy-t nézte.

-Hazaértem.-pusziltam meg a kedvesem arcát.
-Sziaa-csókolt meg Juliet.
-Hoztam neked gofrit-mondtam leülve Juliet mellé.
-Juj de jó-puszilt meg újra.
"Úgy mosolygott rám mint egy angyal"

Juliet úgy mosolygott rám mint egy angyal. Éreztem hogy elindult az a bizonyos folyamat amikor egy férfi nem bírja ki hogy ne teperje le a barátnőjét. Nos ebben voltam én is. Hirtelen Ledöntöttem Juliet-et és én fölötte voltam.

-Andy...-sóhajtott Juliet
"Lekerült a pizsi pólója"
-Tudom hogy te is akarod-csókoltam meg,és Juliet nem ellenkezett. Puszikkal nyomdáztam tele a nyakát egy kiszívással együtt, ami után lila folt maradt. Szépen lassan lekerült róla a pizsi pólója is.

-Szeretlek...-sóhajtozott Juliet.
-Én jobban-mondtam,majd majdnem levettem a pólómat amikor csengettek.
-A picsába!-mondtam majd visszahúztam a pólómat. Egy perc és jövök!

Kimentem a szobából és kinyitottam az ajtót. Egy fiatal baseball sapkás srác állt az ajtóban egy csomaggal a kezében.

-Jó reggelt! Juliet Simms-nek jött ez a csomag.-mondta a srác.
-Szia a barátja vagyok majd én odaadom beki-mondtam a hajamat igazgatva.
-Rendben-mondta és átadta a csomagot. További szép napot!

Becsuktam az ajtót és újra bementem a szobánkba.

-Csomagod jött-adtam oda a dobozt.
-Juuj *v* ez az a ruha amit rendeltem-tépte fel szó szerint a csomagolást Juliet. Egy pánt nélküli térdig érő pastel rózsaszín ruha volt az. Aranyos volt.

-Nagyon aranyos-mondtam. Nem jössz reggelizni?
-De-mondta majd kiugrott az ágyból.

a konyhában benyomta mind az összes nutellás gofrit egy pohár kakaóval együtt (Esküszöm néha olyan mint egy kis gyerek és ilyenkor megtudnám zabálni :3 ) majd felöltözött és máris elkezdte a vacsorát készíteni.

-Mi lesz a menü?-kérdeztem a konyha pultot támasztva.
-Áh legyünk egyszerű "ámerikaiak" ezért hambi lesz sültkrumplival. Meg BBQ szósz.-mondta Juliet egy kötényt felvéve.
-Segíthetek?-kérdeztem átkarolva.
-Persze-puszilt meg majd hozzáláttunk a "munkához".

Juliet sütötte a hambit meg a krumplit én pedig össze raktam a hambit. Hamar készen lettünk. Én csak az este miatt aggódtam. Ha Ashley belép ide akkor valami dolog fog történni. Juliet persze egy kicsit sem aggódott ők tökéletesen elvannak.

(...)

Hamar eljött az este,az asztal már meg volt terítve. Este 6. Már csak Ashley-éket vártuk. Én az ujjamat szorongattam. Majd egyszer megszólalt a csengő. Juliet kinyitotta az ajtót és megpuszilta mind a két vendéget.

-Bocsi a késésért nagy volt a dugó-mondta Lucy
-(Ch...vagy éppen Ashley tartott fel khm...-.-)
-Na akkor zabáljunk!-mondta Juliet és leültünk az asztalhoz és elkezdtünk enni.

Én Ashley melett ültem Jul pedig Lucy melett. Ők állandóan nyomták a szelfit,mi pedig csak ültünk és néztük őket.

-Jaj ti lányok....-szólalt meg Ash.

Majd Ash érszrevétlenül elkezdte a kezét csúsztatni a lábamon. Majd megtapintotta a férfiasságomat én pedig majdnem nyögtem. Rögtön elkaptam a kezét hogy ne csinálja. De Ash tovább nézett engem majd meg szorítottam a kezét és akkor abbahagyta. A vacsi befejeztével még beszélgettünk.

-Na mi kimentünk elszívunk egy szálat.-mondta Juliet.
(Nem,nem,nem akarok ezzel az emberrel bent lenni neeeee OwO)

Majd Juliet és Lucy kiléptek az ajtó. Csönd lett az étkezőben.

-Andy figyelj rám én...szólalt meg Ash.
-Nem! Mond őszintén most ki kell neked?-néztem komolyan felé fordulva.
-Te kellesz nekem Andy! Én csak megjátszom magam Lucy előtt.-mondta Ash és én pedig jobban megvizsgáltam a szemeit. az őszinteség sugárzott a szeméből,ami tényleg meggyőző volt.
-De Ash hogyan...
-Pszt! Ne mondj semmit!-mondta Ash

Majd megcsókolt. Olyan lágy csókja volt hogy még én is elvesztettem tőle a maradék eszemet is. Valami csoda folytán felkapott és bevitt a szobánkba és becsukta az ajtót,és ledöntött az ágyra. Majd levette a pólóját és fölém hajolt. Az ujjával simogatta a számat.

-Úgy megharapnám a szádat-nézett rám és a számra Ash.
-Csak rajta-mondtam.

Majd megharapta a számat,én pedig becsuktam a szememet. Lassan lehúzta rólam a pólómat és rögtön a nyakamhoz hajolt. Végigpuszilta majd a nyelvével elkezdett játszani a mellbimbóimmal. Én pedig kéjesen felnyögtem. Ashley pedig folytatta. Lehúzta
 rólam a nadrágomat majd ő is lehúzta az övét. Az alsónadrágom szélét megpuszilta majd kicsit lejjebb húzta az alsómat és megpuszilta. Én pedig folyamatosan sóhajtoztam és nyögdécseltem. Majd benyúlt az alsó nadrágomba és tapogatni kezdte.

-Ashley...ne kínozz!-sóhajtottam.
-Nem akarlak. Csak nem akarok sietni-túrt bele a hajamba. Majd lehúzta az alsómat és az övét is. Teljesen pucérak voltunk és már csak egymást néztük. Kizártuk a külvilágot csak mi ketten voltunk. Átkaroltam a nyakát és megpusziltam a szája sarkát.

-Emeld fel a lábad...-mondta Ash.

Én engedelmeskedtem neki és felemeltem a lábam. Majd a testünk összeért mint egy mágnes. Fájdalmasan nyögtem majd Ash elkezdett mozogni. Először a fájdalomtól nyögtem utána pedig a jótól. Majd elértünk a csúcs pontot Ash izzadtan és kimerülten feküdt rám. Majd megsimította az arcomat és megcsókolt.

-Szeretlek Andy.
-Én is Ashley.-mondtam ki azt a bizonyos mondatot.

Muszáj volt felöltöznünk mert Juliet-ék visszajöttek. Elköszöntünk egymástól,de Ashley még visszanézett rám. Én pedig csak mosolyogtam. Azután lefürödtünk és ágyba bujtunk. Majd Julietnek jött egy nem pont jó kérdése.

-Te Andy...miért van a párnának ashley illata?
-Öm...ja beszélgettünk a koncertekről és ő meg fáradt volt és lefeküdt az ágyba :D.-mondtam vigyorogva.
-Ja oké. Jó éjt!-mondta Juliet és elaludt.

Ashley...most már nem állíthat minket senki. Mert ♥ SZERETLEK♥

                                                                6.rész VÉGE
                                           
                                                               


4 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó alig várom a következő részt!!!

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon jó alig várom a következő részt!!!

    VálaszTörlés
  3. Szia! Erre a blogodra is kapsz tőlem egy díjat -----> http://tinibolrocksztar.blogspot.hu/2015/10/dij-5.html
    Ja és ez egy hosszabb díj, ezért a Rebels című blogodra is kaptál egy díjat, de megtalálod a blogomon :D :*
    Xx

    VálaszTörlés