2015. március 29., vasárnap

3.rész Az első este


Tárcsáztam egy éttermet és rendeltem 3 tál kaját,mert tényleg nem számítottam arra hogy a szüleim csak így betoppannak. Miután megjött a kaja leraktam a szüleim elé a tálakat,és elkezdtünk enni.

-Mi a helyzet veled kisfiam?-kérdezte anyum belemártva a sültkrumpliját a szószba.
-Ja velem semmi érdekfeszítő. Nem rég vagyunk túl a bandával egy turnén,szóval most jól kipihizzük magunkat.
"Mondtam mosolyogva"
-Na és mi a helyzet Juliet-tel? Mikor lesz az esküvő?-kérdezte apám a szokásos kérdését
-Ja Juliet-tel is megvagyunk. Esküvővel azért várjunk még! :D-mondtam mosolyogva
-Mi a helyzet Ashley-vel?-kérdezte anyum

Na ettől a kérdéstől féltem. Nem mondhatom meg nekik hogy a "legjobb barátom" valójában belém szeretett.

-Mi lenne vele? Még mindíg legjobb haverok vagyunk.-mondtam

A vacsora után kikísértem őket,és elpakoltam. Elmentem fürödni,majd bebújtam az ágyba.Megnéztem a telómat és két üzenetem volt. Az egyik Juliet-től jött aki fél órája küldte ,és Ash aki 1 perce.

Juliet üzenete:                                                            Ashley üzenete:




















Julietnek nem válaszoltam gondoltam alszik. Ash-nek viszont visszaírtam.

Pár perc múlva kinyílt az ajtó.

-Andy hol vagy?
-Itt vagyok az ágyban!-szóltam
-Úúú....ott fekszel szexin az ágyon egy rózsacsokor takarja azt?
-Perverz állat!  :D-kiabáltam neki

Ashley bejött a szobámba és leült mellém.

-Akkor te most itt fogsz aludni?-kérdeztem
-Hát...igen. Nyugi nem foglak megerőszakolni az éjszaka közepén!
-Azt gondoltam te barom-nevettem fel
-No átöltözök várj!

Erre Ash...előttem...elkezdett vetkőzni. Én meg csak bámultam mint egy hülye. Csak az alsó nadrágja maradt rajta ami Hello Kitty-s volt :$ Majd bebújt mellém és átölelt.

-Hello Kitty?
-Igen Batman?

Felröhögtünk mind a ketten majd Ash végigsimította az ujját az ajkamon.

-Vesd már le ezt a pólót,minek az!-mondta

Levetettem a Batman-es pólómat és visszabújtam Ash-hez.Odabújtam a mellkasához,és halottam ahogy lélegzik,ahogyan ver a szíve. Ashley nyomott egy puszit a homlokomra,és átölelt.
-Soha nem foglak elengedni....
Mondta,majd így összefonódva aludtunk el.
                                                                    3.rész VÉGE

3 megjegyzés:

  1. Sziaaa! Vár egy kis meglepetés! További infók a linken! http://i-dont-wanna-do-this-anymore.blogspot.hu/2015/05/az-elso-dijam.html

    VálaszTörlés