2015. február 11., szerda

1.rész Két barna szempár

Reggel kinyitottam a szememet,és rögtön fel hívtam Juliet-et,aki éppen Washington-ban volt.

-Szia édesem mi a helyzet Washingtonban?
-Áh semmi érdekes. Veletek?
-Velünk sincs semmi.
-Az jó. Na mennem kell szia!
"Szia édesem mi a helyzet
Washingtonban?"
-Szia!

Ahogy letettem Ashley nyitotta ki az ajtót.

-Jó reggelt Csipkerózsika!
-Jó reggelt!-mondtam
-Na kelj fel!

Kimásztam a takaróm alól,és Ash elpirosodott ahogy meglátta a meztelen felső testemet.
"Jó reggelt Csipkerózsika!"

-Mi az?
-Áh semmi-mondta zavarában Várj egy kicsit!

Ash fölém mászott,közel hajolt hozzám és letörölt egy apró bogarat a homlokomról.

-Ez ott volt.-mondta mosolyogva
-Kössz-mondtam.

Ez  a két barna szempár...ez a póló nélküli test....és miért ver ennyire a szívem? Te jó ég,férfi vagyok van egy imádni való nőm, nem szabadna ennek így lennie.

-Többiek?-kérdeztem
-Már elmentek a fotózásra,gondoltam megvárlak.
-Mi?? miért nem keltettél fel?
-Hát....
-Na figyelj felöltözök és megyünk!

Felöltöztem és bepattantunk egy taxiba. A helyszínen beszaladtunk az épületbe,ahol a többiek már vártak minket.
-Na mi van felébredtél?-kérdezte CC
-Hahaha-mondtam

A fotós beparancsolt minket a többiek közé és kattintott pár képet. Egész jól sikerültek. Visszaérve a lakásba Jake felkiáltott.
Felirat hozzáadása

-Ki tart velem egy Walking Dead maratonra?
-Én!!!-kiáltotta mindenki

Leültek a kanapéra,és máris nézték.

Én kimentem a teraszra cigizni,és csak néztem magam elé.

-Na mi  van nem érdekel?-kérdeztem
-Hát nem annyira.
-Mi a helyzet Juliet-tel?
-Áh semmi érdekes.
-Ashley....miért jöttél zavarba amikor kimásztam az ágyból?

Láttam Ash-en hogy megint zavarba jött.

-Hát nem tudom.....igazából...

Ash szembe fordult velem,és belesúgott a fülembe.

-Az az igazság hogy beléd szerettem.....

Én meg először nem hittem neki.

-Jaj ne marháskodj már!
-Nem marháskodom.....

Majd közel hajolt hozzám és megcsókolt. Én pedig rögtön eltoltam magamtól.

-Ash állj már le! Ez most mi volt?
-Az aminek látszik.

Megpróbált átkarolni, de én gyorsan felrohantam a szobámba és bezártam az ajtót. Ashley érzései és ami előbb történt...mi lesz most?

                                                                    1.rész VÉGE


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése